marți, 26 mai 2009

promisiuni

eu sunt aici......tu esti acolo......unul dintre noi nu se afla unde trebuie.......sau poate e mai bine asa?....poate e mai bine ca ne despart acesti km.....ca eu sunt aici,undeva la mare si tu acolo in acea aglomeratie......

imi promiti multe.....te'am crezut atunci,candva.......mai am momente cand cred ce'mi zici si chiar vreau sa cred ca asa va fi......dar ma dezamagesti........de ce?.....pentru ca nu'ti duci promisiunile la capat.......

uneori ma hranesc cu ele......vreau sa cred ca de data asta va fi altfel....ca va fi bine....ca vei veni si ca ma vei anunta.....ca vei dori sa ma vezi......

ma doare cand imi spui ca ma vrei,dar nu faci nimic pentru a ma avea......ma doare ca lasi lucrurile asa......ca nu spui tot ce gandesti......ca incepi sa'mi spui ceva si dupa te opresti......ca iti place sa ai ultimul cuvant de spus....... ca dispari cand nu ma astept si ca apari la fel.....ca apari tocmai atunci cand nu mai cred asta.......cand incep sa ma obisnuiesc cu lipsa ta........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu