joi, 15 octombrie 2009

zi de nastere....trista

te'am iubit.probabil inca te iubesc.tu m'ai facut sa simt toate astea.nu esti langa mine.e ziua mea.as fi vrut sa privesc in dreapta mea si sa te vad.dar e altul in locul tau.as fi vrut sa fi tu,cel pe care'l iubesc.nici nu stiu daca mai tii minte ca e ziua mea.nici nu stiu daca'ti pasa.un altul mi'a adus zambetul pe fata,nu tu.din pacate.sau poate e mai bine asa.sunt confuza?da.inca sper ca vei veni.sunt jalnica,nu?mi'e frica ca vei veni,dar nu sa ma vezi pe mine.ca vei veni cu ea,pentru distractie si ca ne vom vedea fara sa vrem,accidental.mi'e teama de reactia mea.nu stiu daca as mai suporta inca o data asa ceva.poate te'am iubit prea mult.poate te'am vrut pana la epuizare.te'am dorit asa cum n'am mai dorit pe altul.nu mai pot.nu mai pot astepta.nu mai cred in cuvintele tale.as vrea sa te mai cred,dar nu mai pot.

8 comentarii:

  1. ...La Multi Ani...\:D/ sa fi fericita..:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cam tarziu....dar vb aia mai bine mai tarziu decat niciodata!!! LA MULTI ANI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani. Iti doresc sa fii fericita si iubita si mai ales sa reusesti sa-l iubesti pe cel care iti merita inima. :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @madalina- nu'i nici o problema.mersi mult

    @andra-mersi pt urari si ramane de vazut cu cine voi ramane :*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani. ce coincidenta suntem nascute in aceasi zi.:) si eu l-am asteptat,dar n-a venit. La tine a venit? pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @killer-da.ms la fel.n'a venit.nici nu ma asteptam sa vina.a avut grija sa imi spuna altu LA MULTI ANI

    RăspundețiȘtergere