duminică, 10 ianuarie 2010

amintiri.prezent

am adulmecat fiecare moment si m'am agatat de fiecare clipa.am trait prin tine.datorita tie.ti'am iubit zambetul.privirea.inocenta.sufletul de copil.barbatul din tine.te'am iubit.poate prea mult.sau poate prea putin.poate trebuia sa lupt mai mult pentru tine.poate nu trebuia sa renunt.la noi.la povestea noastra.sa te imping in bratele ei.

iubeam locul nostru.acolo unde deveneam "femeia ta".eram doar a ta.a fost povestea noastra.o parte s'a scris.urmeaza si restul.sfarsitul nu e aproape.va fi o continuare.vreau sa fie si stiu ca va fi.sentimente inca exista.din partea ambilor.nu putem nega asta.nu putem fugi de ele.e imposibil.am trait momente unice cu tine.

PS: nu te'am uitat.vei veni guritza.voi fi a ta.

2 comentarii:

  1. Trecut si prezent? Lacrimi si fericire? Ma bucur ca esti puternica si mergi mai departe :) In cazul meu, eu sunt copilul si exact asta ii place la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi.merg mai departe pentru ca el imi da putere.ma face sa'mi doresc mai mult.si eu sunt copilul cand e el barbatul.si el e copilul cand sunt eu femeia.dar de cele mai multe ori suntem in acelasi timp :P

    RăspundețiȘtergere