miercuri, 7 aprilie 2010

tigari

-asculta'ma!
-nu vreau!s'a terminat tot!
-nici tu nu crezi,iubita mea.
-ba da.
-atunci de ce'ti tremura glasul?
-pentru ca sunt nervoasa.
-nici tu nu vrei sa se termine asa cum nici eu nu vreau.
-s'o crezi tu.
-nu te mai purta ca un copil.
-ma port cum vreau.daca nu'ti convine poti pleca.
-daca plec,nu ma mai intorc.niciodata.vrei?
-da.pleaca.nu'mi va parea rau.
-bine.pa.
-pa.
-te'am iubit.sa stii.
-bine.


a plecat.m'a lasat singura.eram in apartamentul nostru.fumam.ma gandeam la el.la noi.dar care noi?nu mai formam nimic.nu ne mai leaga nimic.pachetul se goleste.ce mai fumez?la draqu.si'a luat tigarile.a ramas sticla de vin.ma asez pe pervazul ferestrei.beau.imi trebuiesc tigari.ma imbrac.cobor.ma intorc cu doua pachete de tigari."unu nu'ti mai ajunge,andrar." il vad.statea rezemat de usa apartamentului.ma astepta.se intorsese.nu zic nimic.ma priveste.ma saruta.

"te iubesc,fraiero."

9 comentarii: