luni, 13 septembrie 2010

plaja

o plaja uitata de lume.doar cateva cupluri sunt prezente.nisipul e fin.marea mai curata.liniste.doar ele doua si fiul ei.

-iti mai e dor de el?
-care el?
-el...T.
-da...
-pai si n'ai de gand sa mai faci nimic?
-nu.s'a terminat.nu mi'a dat nici o explicatie.a plecat,pur si simplu.
-nu te'a mai cautat?
-a incercat sa mai dea de mine dar nu i'am raspuns la telefoane si mesaje.
-dar il iubesti...inca.
-da.dar nu se poate sterge modul in care s'a terminat.stii ca eu nu uit si nici nu iert.m'am schimbat.
-da...prea mult.eu zic sa'i mai dai o sansa.
-a avut destule.
-cum crezi.eu vreau doar sa'ti fie tie bine.
-imi va fi.

fiul ei.construia fortarete in nisip.il ajuta.zambeste.e fericit.petrece o zi intreaga cu mama lui.e fericita si ea,la randul ei.

ramane singura.sezlong.cafea.tigara.apa plata.il priveste pe cel mic cum se joaca.e vesel,haios,curios.la fel ca ea.

in timp ce'si savureaza cafeaua se aude un "buna".......se intoarce ......il vede dupa o absenta de 2 luni....prea putine cuvinte...

-buna.
-ce faci?
-bine.tu?
-la fel.
-ma bucur.ce'i cu tine aici?
-te'am vazut de cand ai venit.vreau sa vorbim.
-nu mai avem ce vorbi.
-de ce spui asta?
-dar ce vrei sa spun?
-ca ma vei asculta.
-bine,vorbeste.repede.n'am timp.
-ok.imi pare rau pentru tot.n'am vrut sa se termine asa.m'am speriat.ajunsesem sa tin prea mult la tine intr'un timp foarte scurt.
-dar....
-te rog,lasa'ma sa spun tot ce am de zis......
-ok.
-am ajuns sa tin la tine cum n'am tinut la alta femeie.uneori ma gandeam ca esti prea buna pentru mine.ca n'am facut nimic bun pentru a te merita.eram fericit.te iubeam.
-aha.inteleg.altceva?
-nu.
-ok.mi'a parut bine.pa.
-pa.

se intoarce,trist, spre sezlongul lui.i'a oferit ocazia sa'si ceara scuze dar n'a facut'o.nici el nu stie de ce.sa se mai intoarca?dar va fi la fel de rece si nepasatoare cu el.n'o condamna.are motive.ea doar a incercat sa fie bine si sa'l faca fericit.el...cine stie ce isi dorea..

mesaj primit:

"iarta'ma.te iubesc.te vreau inapoi."

4 comentarii:

  1. Mai da-i o sansa.....Barbatii spun atat de rar "te iubesc".....Eu i-am spus azi in mesaj. Nici o reactie reciproca; doar ca este bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ce sa'i dau o sansa? doar pt ca'l iubesc? imi va trece mie....ii voi da o sansa si el se va purta la fel...va fi la fel de nepasator...si daca ii voi da o sansa dupa aceea eu voi fi cea care isi va blestema zilele....

    RăspundețiȘtergere
  3. Da.....Poate ca ai dreptate :) Daca tu crezi ca poti trece peste tot ce te macina in suflet, atunci vezi doar de drumul tau :* stii cum se zice : Fii barbata! :P :*

    RăspundețiȘtergere