vineri, 8 octombrie 2010

amintiri

mi'am adus aminte de tine.prea multe amintiri doar pentru o zi.prea multe clipe frumoase re-traite in cateva minute.n'am uitat nimic din povestea noastra.te'am tinut viu in memorie pentru o perioada de timp.pe parcurs flacara s'a diminuat.a ramas doar cenusa.focul a ars,atunci.eram varianta ta feminina.stii la ce ma refer.totul era intens.nu ne plictiseam.

nu voi uita clipele noastre.felul cum ma priveai.zambeai.sarutai.atingeai.minteai.

nu voi putea uita felul cum ma tineai in brate.sau cum adormeam la pieptul tau.

ne'am zis adio.ne'am despartit fara sa ne impartasim gandurile.amandoi am sters tot ce tine de celalalt.ce rost are?ne'am facut prea mult rau.

4 comentarii:

  1. Amintirile frumoase trebuie pastrate cu orice pret.

    RăspundețiȘtergere
  2. da...acele amintiri merita orice...atat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. amintiri. cu asa ceva ma hranesc. vad ca nu sunt singura

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim-nu e bine sa te hranesti doar cu amintiri...nu'ti faci bine....am avut o perioada cand si eu faceam la fel...pe zi ce trece mi'era mai rau....pana cand am pus punct...am uitat sa fac asta...mi'am adus aminte de EL doar pt ca mi'am amintit cineva de el....in rest,nu....e uitat,inchis intr'un colt...si doar atat trebuie sa ramana

    RăspundețiȘtergere