miercuri, 27 aprilie 2011

te'am iubit...

soarta a facut sa ne vedem pentru ultima oara.simteam acest lucru.amandoi.aceiasi poveste.acelasi sfarsit.dialogul a lipsit.ne era teama sa mai spunem ceva.


"am simtit amandoi ca e ultima oara cand ne vom vedea.nici unul n'a avut curaj sa recunoasca.daca stiam ca e asa ti'as fi retinut fiecare cuvant viu in gandul meu.ti'as fi spus cat te'am iubit.as fi recunoscut faptul ca am fost un las.daca stiam ca e ultima oara cand te'as fi vazut iesind pe usa ti'as fi dat un ultim sarut si imbratisare.ti'as fi mangaiat chipul si sarutat ochii.te'as fi rugat sa'mi mai spui "fraier" o data.ti'as fi vazut fericirea din ochi si gesturile de copila.ti'as fi spus tot ce simt si nu mi'as asuma,in mod prostesc,gandul ca deja le stii.

de fiecare data m'am gandit la tine.te'am visat cu aceiasi ochi cu care te'am privit pentru prima oara.cum poti dormi,stiind ca visele tale sunt la mine in brate?ma poti auzi?ma poti visa?

dragostea nu se poate cumpara,dar exista un substitut al ei care se poate inchiria.exista sub forma de pastila.are efecte adverse,ca la orice alt medicament.l'am luat.pe moment m'am simtit bine,ai impresia ca durerea dispare si ca singuratatea ramane undeva departe.pentru o clipa te amagesti ca sarutul e dulce,ca mainile mele nu cauta doar pielea ei fina,ci sufletul ce sta ascuns in ea.imparti patul cu o femeie care nu vrei sa fie a ta.dar cel mai mult doare cand stii ca cea pe care o iubesti imparte patul cu altul.doare ca te prefaci,si totusi continui....asta am simtit eu...."

3 comentarii:

  1. Si acum cum te mai simti? Esti mai bine? >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai de unde sa stii cand e ultima oara ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @silvia-da,mi'e mult mai bine...sunt fericita pt tot ce mi s'a intamplat...

    @alex-asa e...se pare ca Dumnezeu inca crede in povestea noastra...si ne mai da sanse...poate chiar prea multe :P

    RăspundețiȘtergere