marți, 13 septembrie 2011

rasarit

am facut alegeri gresite.n'am stiut sa aleg lucrurile care'mi faceau bine,care'mi aduceau liniste.am renuntat la el pentru altul.am renuntat la linistea oferita de el pentru zbuciumul provocat de celalalt.a fost gresit pentru ca mult timp am tanjit dupa lucrurile astea.l'am ales pe barbatul curvar,vagabond,dorit de femei pentru atitudinea lui de macho.am plans datorita alegerilor facute.

sunt fericita ca m'am intors la el.ca mi'a oferit cele mai frumoase momente si cea mai frumoasa dimineata dupa o perioada nebuna.m'au trezit imbratisarile lui.respiratia lui in ceafa mea.razele soarelui pe chipul meu,in dormitorul nostru.mainile lui pe corpul meu plin de dorinta.mi'e teama ca ma voi indragostii si mai tare.ca voi suferi.

m'am obisnuit sa'i vad chipul cand am probleme.m'am obisnuit sa'l vad zambind.m'am obisnuit sa'l aud zicand ca totul va fi bine.

m'am obisnuit cu el.mi'e dor sa te simt aproape.

jur!

Un comentariu: