luni, 4 noiembrie 2013

?

femeia ta e dorita de alti barbati.iti vine sa crezi asta?iti zic eu:nu! de ce? pentru ca intotdeauna ai simtit siguranta oferita de mine.intotdeauna ai simtit ca eu voi ramane langa tine.dar daca nu va fi asa?daca ma voi satura de aceasta nesiguranta?daca el imi va arata ce tu ai uitat sau pur si simplu n'ai mai vrut?iti va parea rau daca te voi lasa?te va deranja daca voi fi fericita langa altul?poate ca da.poate ca nu.acum sunt doar niste intrebari ipotetice.mi'e teama ca el va veni intr'un final acasa si lucrurile se vor schimba.mi'e teama ca te voi uita.mi'e teama ca el se va tine de promisiune si ma va face fericita.mi'e teama ca nu vei mai fi tu barbatul din dreapta mea si ca va fi momentul sa'i zambesc altuia.mi'e teama de multe lucruri.mi'e teama ca voi deveni iar femeia lui...doar ca de data asta pe termen lung.mi'e teama ca undeva,in sufletul meu,te voi iubi incontinuare.mi'e teama de inima asta.e cel mai mare dusman cand se incapateneaza sa nu uite pe cineva.mi'e teama ca tu ai uitat sa ma faci sa ma simt frumoasa.ai uitat sa faci multe lucruri.ai uitat sa'mi demonstrezi ca insemn ceva.ai uitat sa vii la mine.ai venit doar cand m'am racit de tine.cand m'am mintit ca nu'mi pasa.m'am mintit,in speranta ca te voi uita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu