joi, 16 iulie 2015

scrisoare pentru tine

te-am iubit ani de zile;imi imaginam cum e atingerea ta,cum saruti sau cum faci sex.dupa 6 ani am avut ocazia.timp de 4 ani am avut o relatie tumultoasa;plecari,veniri.n-am crezut niciodata ca acel baiat superb se va indragosti de mine,ca dupa alti 3 ani de la despartire el inca-mi duce dorul.

mi-a fost mila de tine.in acel moment cand m-am intalnit cu tine si ti-ai pus sufletul pe tava...mi-am dat seama ca te doare.eu am trecut peste povestea noastra.m-am logodit si la anul am nunta.te-am lasat acolo,in urma.de fiecare data cand ne vedem,verifici sa vezi daca mai am inelul de logodna.

-ce faci?de fiecare data cand ma vei vedea,vei verifica?
-da,e dreptul meu sa sper !
-sa speri la ce?
-la tine...la noi!
-cum adica la noi?care noi?
-ehh...ar fi multe de spus din trecut.
-spune! ca m-ai facut curioasa.
-mi-e greu sa vorbesc cu tine,desi au trecut atatia ani.mi-e greu cand te stiu fericita alaturi de altul.am fost prost si abia tarziu,dupa ani,mi-am dat seama ca tu esti singura.nu vorbesc aiurea.nu te voi uia niciodata.tu ai fost,tu esti,tu vei ramane.sunt un barbat credincios,cu frica de Dumnezeu si chiar sper,ca atunci cand vei jura credinta in fata altarului..sa fie el barbatul pe care-l iubesti.dupa despartirea de tine am fost la psiholog.cel mai greu lucru pe care l-am facut a fost sa nu te mai caut.in viitorul meu,tu erai sotia mea si mama copilului meu.stiu ca pe 1 ianuarie,cand ti-am dat mesaj pentru a-ti ura toate cele erai langa el;numai gandul acela ma face sa nu mai pot respira.
-vei vedea ca vei fi bine;vei gasi pe cineva si o vei tine langa tine.
-nu pot! nu vreau ! te vreau pe tine dar nu se poate !nu ma pot uita la altcineva! e greu cu navigatorii!

si incepe sa rada.ii ating bratul incet si ma scuz.plec.

simteam cum toate lacrimile posibile se strang undeva in gatul meu si ma sufoca.nu trebuia sa-mi vada lacrimile.cuvintele astea vroiam sa fie spuse mult mai devreme.

-de cautat ma poti cauta oricand.ai ramas o persoana draga mie si vei ramane.stii foarte bine ce am simtit pentru tine si ca mi-am dorit ceva mai mult dar n-ai putut oferi.mi-ai zis ca nu putem avea o relatie pentru ca suntem la fel.o parte din mine isi va aduce mereu aminte de tine.sa nu uiti asta!
-da,tot ce am trait cu tine a fost frumos dar am unele lucruri in care cred si nu pot trece peste ele.imi este greu.poate se intampla inevitabilul dar sa fie "the last".te pup
-candva,tu ai fost cel pe care mi-l doream langa mine.acum e el!

-inteleg.respect asta.

acum s-a pus punct !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu