marți, 9 iunie 2009

amintiri din camera de hotel....

ma suni pe zi si'mi spui ca vii....nu'mi vine sa cred...fericita iti spun ca de abia astept....am stabilit ca ne vedem la hotel....locul nostru...locul unde visele deveneau realitate...locul unde eram a ta si tu al meu...locul unde nu ne interesa de nimeni....

ma asteptai in camera....intru....stateai intins in pat si urmareai o emisiune la televizor....ma cuibaresc in bratele tale si stau.....damn,e asa de placut....mi'era dor de imbratisarile tale...de tine...de zambetul tau...de sarutarile tale...de tot ce tine de tine.....

stam si ne fumam tigarile....si te privesc....imi place cum fumezi....cum tii tigarea intre degete....cum inchizi ochii cand tragi din ea....imi place ca te dai spre mine si ma saruti.....ca ma iei in brate si ca'mi spui la ureche ca ma vrei asa cum n'ai mai vrut pe nimeni......sau ca ti'a fost dor de mine.....imi place ca te apropii de urechea mea si incepi sa gemi.....imi place cum zambesti.....cum vorbesti....cum te porti.....imi place ca ma iei in brate si ma saruti pe frunte....ca imi saruti ochii....mana.....ca ma faci sa ma simt sexy cand sunt cu tine.....ca'mi oferi clipe de neuitat.....

as vrea sa opresc timpul si sa ramanem acolo....in acea camera de hotel din acea noapte......sa fiu a ta pentru totdeauna....dar nu se poate asta.......viata isi urmeaza cursul.....timpul trece,tu pleci la tine acasa....in acel oras,din acea aglomeratie pe care eu o urasc.....acolo unde esti departe de mine....iar eu ma intorc la apartamentul meu,de aici,de undeva de la malul marii.....

stii ca te'am visat intr'o noapte?.....pana si in vis e incredibil......si in vis iubesc toate senzatiile pe care le am atunci cand sunt cu tine......

damn,sunt atatea lucruri care'mi plac.....as putea sta o saptamana si sa vorbesc fara oprire despre ele....

si totul iar va reveni la normal......tu vei pleca si mie imi va fi dor de tine....si iar voi tanji dupa tine,dupa acele clipe....dupa tot.....si ma intreb....oare se vor repeta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu