joi, 26 noiembrie 2009

last night

un apartament strain.eu.un el.pasiune.dorinta.tigari.poate prea multe.fum de tigara.vin rosu.erau toate elementele care se faceau "simtite" si'n prezenta ta.a celui pe care'l iubesc.dar lipsea cel mai important.TU.m'a facut sa uit de tine.m'am daruit lui.am fost a lui.am fost a unui barbat care mi'a demonstrat ca ma vrea.a unui barbat caruia nu'i place sa promita fapte.am adorat fiecare clipa petrecuta cu el.i'am iubit corpul si rasfatat simturile.l'am admirat.nu'mi pare rau ca am trait acele clipe langa el.imi pare rau ca nu mai traiesc clipe asemanatoare cu tine.dupa mult timp am adormit in bratele unui barbat.isi dorea asta.ma tinea la pieptul lui.il priveam.aud cand imi rosteste "te vreau darling"."si eu iubire".m'am trezit in bratele lui.l'am sarutat.am fost a lui.iar.am plecat.

P.S: inca te vreau iubire

2 comentarii:

  1. Iubire......asa il alint si eu, uneori :) Uneori, am impresia ca viata ta e o adevarata telenovela:) Imi cer scuze daca te-a iritat remarca asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu m'a iritat absolut deloc...stai linistita....toata lumea imi spune ca viata mea e o telenovela deci nu'i nimic...:*

    RăspundețiȘtergere