duminică, 29 noiembrie 2009

sertar cu amintiri

imi placea acest joc de'a fi si a nu fi cu tine,ca orice lucru nou si interesant din viata mea.te'am inchis intr'un sertar plin de amintiri placute pe care'l mai deschid din cand in cand,cand simt ca mi'e dor de tine.m'am luptat sa nu te sun,sa nu te caut,sa nu te vad,am incercat sa'mi ascult inima care ma indemna sa renunt inainte de a avea de suferit.ma minteam spunandu'mi ca e ultima zi,desi nu eram sigura de acest lucru.nu vroiam sa se transforme intr'un joc.ne'am descoperit putin cate putin,nu suficient incat sa ne tina unul langa celalalt dar suficient pentru a continua acest "spectacol".uneori simt ca am murit putin.poate trebuia sa ne cunoastem mai devreme sau poate mult mai tarziu.renunti la mine pentru ca si tu la randul tau esti bantuit de trecut.nu stiu sigur.nici tu.un trecut ce nu va fi niciodata viitor,doar prezent.din cand in cand.

te sarut pentru ultima oara.ma imbratisezi.facem dragoste.imi trec mainile prin parul tau si iti mangai chipul.oftezi.iti cuprind mana.ma tii la pieptul tau incat imi dai impresia ca nu o sa'mi mai dai drumu vreodata.dar noi stim mai bine ce va urma.

plec inainte sa ma vezi plangand.le urasc.atat pe ele,cat si faptul ca ma pierd.nu trebuia sa se intample asta.imi jurasem ca nu trebuie sa ma implic si constat ca m'am mintit foarte bine.nu stiam regulile acestui joc.stiam doar ca trebuie sa risc,chiar daca eram constienta ca pot pierde.si am pierdut.

nu sunt suparata pe tine,ci doar pe mine.de ce?pentru ca stiam ca se va termina asa.si imi pare rau ca s'a terminat asa.e mult spus terminat pentru ca intre noi n'a inceput niciodata nimic.

nimeni nu va stii de noi.pana la urma e o poveste banala dintre un barbat si o femeie care se gasesc la un moment dat.voi zambi ca deobicei,voi gresi ca deobicei,voi iubi ca deobicei.

nu stiu cat voi mai fugi de fantasma ta.nu stiu unde imi este locul sau daca voi ramane.cu cat imi doresc sa ma ascund mai mult de tine cu atat nu pot.acele luni insa nu se vor schimba.vor ramane in amintirea noastra.m'am oprit si am fost a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu