joi, 19 august 2010

iubire

o priveste de la departare.ii e teama sa apara in fata ei.e refacuta.pare fericita.oare asa o fi?zambeste.inca o iubeste.oare ea il mai iubeste pe el?a fugit din viata ei.i'a fost frica sa continue relatia.se indragostise prea mult.nu'si mai putea controla sentimentele.era prima oara cand iubea.

o priveste atent.sta rezemata de masina ei.fumeaza.aceleasi gesturi.aceiasi privire si aceiasi inocenta.acelasi corp divin.poarta o rochie mulata,stil corset.ii pune in evidenta picioarele lungi sexy si sanii,gatul.e superba.din toate punctele de vedere.de ce am parasit'o?de ce am fost las?nu ma satur s'o privesc.e mandru de ea.

o masina neagra.opreste langa ea.coboara un baiat de varsta ei.o ia in brate.o saruta.ii raspunde la sarut.fumeaza.o rezeama de masina si o cuprinde in brate.e a lui.asa cum a fost si a mea candva.pleaca cu el.probabil m'a uitat......e mai bine sa creada ca si eu am uitat'o.....

mesaj:

"te'am vazut."

emotii.

Un comentariu:

  1. Vezi? Si totusi, nu este atat de indiferent pe cat vrea sa para. Poate si faptul ca s-a recomandat in acel fel inseamna ca nu te-a uitat, pana la urma si ca pentru el vei fi mereu iubita lui, indiferent de persoanele ce-l vor inconjura de-a lungul vietii :)

    RăspundețiȘtergere