miercuri, 4 august 2010

pe ascuns

-ai plecat?
-da,scumpa.
-ok.drum bun atunci.
-tu ce faci?lucrezi?
-nu.azi am fost libera.tocmai de aceea iti spusesem sa mergem sa mancam ceva prin oras.
-imi pare rau.
-asta e.
-imi pare rau.sincer.
-si eu ti'am spus ca asta e.o sa am grija a doua oara sa n'o mai fac.
-urat ce ai zis.
-mda.mi'o asum dar din moment ce te invit undeva si tu,uiti,logic ca n'o voi mai face si a doua oara.
-pai o sa te invit eu.e normal.
-mda.in camera de hotel poate.in alta parte nu cred.
-o sa vezi.
-in fine,nu'mi mai bat capul pentru ca,chiar nu merita.
-hai ca o iei aiurea,andrar.
-scumpul meu,n'o iau aiurea dar uneori e deranjant sa vorbesti cu o persoana doar in camera de hotel.
-ai dreptate,si tocmai de aceea mi'am cerut scuze.voi avea grija sa rectific greseala.
-si eu nu vreau s'o faci din obligatie.vreau s'o faci pentru ca intr'adevar iti doresti asta.
-nu e din obligatie.e din dorinta.
-aha.vom vedea.

2 comentarii:

  1. Am senzatia ca nu mai crezi in el....Poate ma insel eu, totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @silvia-am momente cand cred si momente cand nu cred.....dupa ce am vzt faza aia in club mi'am cam pierdut increderea in el...

    RăspundețiȘtergere