miercuri, 28 decembrie 2011

lasa'ma in pace!

n'am fost puternici.s'a bagat in relatia noastra.m'a vorbit de rau.l'ai crezut.m'ai desconsiderat.m'ai dat la o parte.m'ai uitat.ma doare indiferenta ta.e fericit acum.a obtinut ce a vrut : sa nu mai fiu iubita ta.

-voi doi sunteti impreuna?
-da.te deranjeaza?
-nu.n'am iubit'o.
-pai daca n'ai iubit'o de ce n'o lasi in pace?
-pentru ca a fost a mea si acum e a ta,a celui mai bun prieten al meu.
-conteaza ca e fericita,ca sunt fericit.
-ba nu.conteaza doar faptul ca ea e o curva.
-de ce zici asta?
-pentru ca a fost a mea si acum e a ta.
-nu inseamna ca e curva doar pentru ca a gasit la mine ce n'a gasit la tine.si e ultima oara cand iti permit sa vorbesti asa de ea.
-poate ar fi mai bine sa te desparti de ea...
-de ce asa?pentru ca zici tu?
-adica eu am dat'o la o parte si tu o iei de buna?
-da.pentru ca tu ai fost un prost si n'ai stiut ce fata ai langa tine.
-asa crezi tu?
-da.
-crezi ca timp de 2 ani de zile n'am cunoscut'o?
-nu.nu stii nimic de ea.nu stii culoarea ochilor ei.nu stii cum reactioneaza cand e timida.nu stii cum se poarta in prezenta celui la care tine.nu stii ca atunci cand are emotii se balbaie.nu stii ca nu'i place sa fie tinuta in brate dupa ce face sex.
-si tu le'ai descoperit pe toate astea singur?
-da,am avut rabdare cu ea.m'a lasat sa intru in viata ei,atat cat a vrut si ea.
-eu imi mentin parerea.desparta'te de ea.

ei doi.un living room la etajul patru.noaptea de Craciun.
-te'a mai cautat?
-da.ma cauta.inca.vrea sa ma vad incontinuare cu el.
-si ce i'ai raspuns?
-sa ma lase in pace ca acum sunt cu tine.
-cand te'a cautat ultima oara?
-sambata trecuta.vroia sa plec cu el.
-sigur n'ai plecat?
-poftim?de ce ma intrebi asta?cumva din cauza ca el ti'a spus ca am plecat cu el?
-da.
-daca il crezi pe el poate ar fi cazul sa punem punct.
-nu.te cred.doar ca imi e greu cand il aud.
-imi dau seama.ai incredere in mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu