joi, 3 martie 2011

final de poveste

ne'am cunoscut in urma cu doi ani si ceva.un restaurant renumit al urbei locale.stateam la bar si purtam o discutie cu unul dintre barmani.ma observa si uita sa'si mai ia privirea.deranjata de insistenta privirii lui,ma fac cat mai inteleasa.....

-scuza'ma.s'a intamplat ceva de te tot uiti la mine?
-nu.ma uitam ca ai ochii frumosi.mari.verzi si ca esti frumoasa.
-mersi.
-mi'ar place sa iesim la un suc.te deranjeaza?
-nu.
-ok.da'mi numarul tau.
-poftim.
-mersi.te voi suna.
-sa nu uiti.
-nu.te asigur.

m'a sunat a doua zi.am iesit.n'am simtit cum trece timpul.orele s'au scurs si prezenta lui era din ce'n ce mai placuta.imi placea de el.brunet.ochi caprui.inalt."minunat."

era din "marele oras".pleaca.ma lasa singura dupa doua saptamani.povestea continua.ma indragostesc.fusesem a lui.fusese al meu.adevarul iese la iveala si aflu ca mai e si al altei femei.ca se imparte intre doua paturi,intre doua guri.

am renuntat pentru putin timp din cauza ei,dar mi'am dat seama ca'l iubesc si ca trebuie sa lupt pentru el.si am luptat timp de 2 ani.am luptat degeaba.a ales'o tot pe ea.

singurul lucru care ma consoleaza?ca e langa femeia pe care o iubeste.ca povestea noastra a ramas acolo unde'i este locul,in trecut.

greseala mea?ca poate nu i'am aratat cat il iubesc si cate sunt dispusa sa fac pentru el.

"relatia" cu el mi'a adus multe lacrimi,dar si foarte multa fericire.toate au disparut in ceata.nu se mai intorc.

ma bucur ca am facut parte din viata lui,ca am fost a lui,ca am trait acea poveste.ca a ales'o pe ea.

PS: te'am iubit.pa.

3 comentarii:

  1. Chiar daca au fost si lacrimi, pe mine m-ai facut sa zambesc. Foarte frumos spus. Eu nu prea cred ca ai gresit, ci doar ca ai facut ce ai simtit. Ma bucur ca te simti impacata cu povestea asta si cu tine insuti :) Va fi bine.

    p.s: parca m-as fi citit pe mine cu ceva timp in urma :p ai grija de tine:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @addiction- chiar f matur

    @silvia- intotdeauna am facut ce am simtit si ma gandesc ca poate nu intotdeauna e bn sa procedezi asa....din cauza acestui lucru am "calcat" multa lumea sau sentimente in picioare....

    RăspundețiȘtergere