joi, 24 martie 2011

iubire de capsuni

corpul ii este acoperit doar de un voal imens.e primavara.simte ca infloreste.ca toate vor merge bine si ca va fi fericita.el e langa ea.se opreste in fata oglinzii si se uita la chipul ei.e fericit.ochii ei verzi stralucesc.isi aprinde o tigara.el o cuprinde in brate.ii simte sarutarea.puterea bratelor si caldura privirii.

voalul cade.trupul ii ramane dezgolit.o priveste.e doar a lui.e superba.ii iubeste corpul.o iubeste fara frontiere.

-te iubesc,mentosan.
-si eu,bomboana mea de capsuni.

se alinta.aiurea pentru altii.dar nostim pentru ei.zambesc.asta e cel mai important lucru.se inteleg din priviri.nu le pasa de restul.nu'i pasa cand cei din jurul ei ii spun ca nu e barbatul potrivit.il iubeste.cu defecte si calitati.si daca stau sa ma gandesc mai bine,cu multe defecte.dar tocmai ele,il fac mai interesant.

ce'i cel mai important?ca'mi tresara inima cand il vad.ca e in patul meu,langa mine cand dorm.

mi'e dor de tine.vreau sa vii mai repede.

2 comentarii:

  1. E atat de aiurea si totusi minunat sa-i iubesti si defectele......

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil....tocmai acele defecte l'au facut sa fie mai prezent in viata mea...prin acele lucruri mi'a atras atentia.....si asa am ajuns sa'l iubesc...

    RăspundețiȘtergere