sâmbătă, 5 martie 2011

mesagerie vocala

ii suna telefonul.era intr'o sedinta si nu putea raspunde.se uita la telefon,numar necunoscut ei.



"abonatul vodafone nu poate fi contactat.lasati un mesaj sonor dupa beep."



"buna.te sunasem pentru ca mi'era dor de tine si vroiam sa'ti aud vocea.din pacate nu se poate.poate esti ocupata sau poate nu ai vrut sa raspunzi.inteleg ambele situatii.tot ce vreau e sa te razgandesti si sa'mi mai dai o sansa.te rog."



mesaj scris catre el.



"tu faci misto de mine sau cum vine asta?cum adica sa ma razgandesc si sa'ti mai dau o sansa?vei mai avea o sansa doar in momentul in care vei fi singur.nu poti veni cu pretentia sa'ti mai ofer inca o sansa din multele pe care le'ai avut,in timp ce tu esti inca iubitul ei.am depasit momentele alea.acum am ajuns sa'mi doresc altceva.nu'mi mai doresc sa fiu "doar una".chiar daca am incepe iar sa umblam,sfarsitul va fi la fel.tu vei ramane cu ea si eu,singura.hai ca a fost frumos atunci,acum am strica totul daca am relua povestea.nu'ti mai ofer nimic.uita'ma.e spre binele meu."

2 comentarii: