sâmbătă, 25 aprilie 2009

dor

mi'e dor de copilarie......mi'e dor sa fiu iar mica......mi'e dor de mine....de cea care am fost si nu mai sunt....mi'e dor sa fiu inocenta......mi'e dor de ce a fost.....de ce este si de ce va fi.....

mi'e dor de locul acela.....de casa bunicilor.....de ei......de aerul curat.....de peisajele superbe......de stat in gradina si privit apusul.......acel loc primitor si cald dintotdeauna.......locul unde pot plange fara sa dau socoteala.....locul unde ma pot ascunde.......unde sunt atatea amintiri.....acolo amintirile imi revin in minte ca niste secvente dintr'un film bun sau rau.....locul unde imi vindec ranile....locul unde simt ca sunt iubita......ocrotita....locul meu drag....locul meu de suflet....locul unde locuiesc doi batranei care se iubesc desi sunt impreuna de 53 ani......care m'au invatat atatea si pe care ii iubesc enorm.......

acela e cel mai drag loc.....nu puteam avea o copilarie mai frumoasa...............ce poate fi mai frumos?....


mi'e dor de tine coleg drag.......ma duc la facultate si parca am senzatia ca vei venii si tu la cursuri.....dar nu....nu se va intampla asta.....ai plecat prea devreme......aveai doar 20 ani........

a fost una dintre cele mai triste zile din viata mea.....sa te stiu acolo......nu te'am privit....nu am vrut...eram suparata pe tine.......eram suparata ca ai plecat prea devreme.....ca i'ai lasat pe parintii tai si pe fratele tau singuri.....pe iubita ta......

cum sa uit ca am mers cu tine sa fac rezervare pentru ziua mea de nastere?....sau ca am mers la C. pe terasa si radeam ca doi nebuni.....radeam asa de tare ca se uitau clientii,barmanii sau ospatari la noi.......ca erai bucuros ca luasei carnetul....si'l luasei pe 13 octombrie si imi spuneai ca pana la urma data de 13 nu e asa de ghinionista......dar uite ca a fost data de 30 octombrie.....aia e ziua cand te'ai dus acolo.......

cum sa uit ca de ziua ta in loc sa'ti spun la multi ani si sa te privesc in ochi am mers la mormatul tau?......si ca scumpa ta iubita a facut cinste in locul tau........cum sa uit ca eram acolo,noi,colegii tai si ne uitam la un mormant asa de rece?......la un mormant care nu ne spunea nimic.....

cine ma mai intreaba ce fac?....sau cu cine mai mananc eu lamaie in spatele facultatii?.....cine se mai stramba la mine si ma intreaba cum pot manca asa ceva?......anul trecut mi'ai spus la multi ani de ziua mea de nume.....anul asta nu.....atunci erai printre noi .....acum esti doar o stea.....dar vreau sa cred ca mi'ai spus......asa cum ai putut.......

te iubim si te vom iubi.....nu te vom uita niciodata........mi'e dor de tine......iti simtim lipsa........

3 comentarii: