miercuri, 15 aprilie 2009

parfumul tau

m'ai sunat azi....ce dor imi era de vocea ta......pur si simplu imi venea sa plang la telefon si nu'mi venea sa cred ca te voi revedea......

stateam acolo....in spatele tau si ti'am simtit parfumul.....mi'au venit in cap momentele alea.....din acea seara de decembrie.....seara cand am facut dragoste......seara cand am fost a ta si tu al meu....cand nu mai conta nimic.....de ce nu mai conta nimic?....pentru ca eram langa tine.....pentru ca as fi dat orice ca acea noapte sa se repete sau sa nu se sfarseasca......dar normal ca s'a terminat....

mi'e dor sa te tin in brate....sa te sarut sau sa te privesc in ochi....fara teama.....fara sa ma gandesc ca ma poti vedea....azi te priveam pe furis.....si tu la fel......te'am vazut cand stateai si te uitai in oglinda ca sa ma vezi......

mi'e dor de tot ce am trait langa tine.....chiar daca a fost de scurta durata.....esti singurul baiat langa care ma vedeam.....singurul baiat cu care as fi putut avea o relatie.....care insemna ceva pentru mine.....poate prea mult......

imi vine in minte prima noastra intalnire.....si cum asa firav ma priveai.....cum vroiam sa te sarut,dar nu aveam curaj.......de a doua intalnire...atunci la meci....cand m'ai pupat pentru prima oara.....si ca ma tineai in brate si tremuram toata.....si ca ma uitam la tine si nu'mi venea sa cred ca esti acolo......

poate ca nu trebuia sa o iau asa.....poate ca nu trebuia sa pun asa de mult suflet.....dar asa a fost sa fie.......

azi,stateai si mancai si eu te priveam pe furis....m'ai vazut ca ma simt rau...ca sunt trista...ca nu eram fata pe care o stiai inainte si m'ai intrebat ce am.....nu ti'am raspuns.....nu stiam ce raspuns ti'as fi putut da.....sau daca are rost....

poate ca am insemnat ceva....sau poate am fost doar inca una....inca o fata pe lista lui....inca una care a trecut prin patul lui......desi ma doare,ma bucur ca am fost a ta....ca pentru o noapte ai fost doar al meu.....si ca nu te'am impartit cu nimeni......aveai ochi doar pentru mine....si ca buzele tale ma sarutau pe mine......mainile ma mangaiau sau ochii tai erau atintiti doar la mine.....

pacat....ma doare.....si ce e rau e ca de abia acum realizez asta.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu