duminică, 12 aprilie 2009

frumoasa....

m'a intrebat o prietena daca ma consider frumoasa.....raspunsul meu e nu....nu ma consider deloc frumoasa.....acceptabila da.....draguta.....simpatica.....dar in nici un caz frumoasa......cum am mai spus,nu sunt o frumusete rapitoare.....nu am luat mintile barbatilor.....uneori nici nu sunt remarcata cand trec pe strada.....si e bine.....am momente cand nu vreau sa ma vada nimeni.....sa nu ma salute nimeni....sa nu aud acel "buna" si sa vad acel zambet din partea persoanei care ma saluta.....

m'am simtit o singura data frumoasa......mi'a placut....era un sentiment asa de placut si il simtisem intr'un moment de maxima intimitate......

se intampla intr'o seara de ianuarie.....acest an....o seara placuta.....afara era cald pentru luna ianuarie.....

el,un barbat de 25 ani din Bucuresti,pe nume M. .....ma suna pe zi si imi spune ca vine in orasul meu.....si ca vrea sa ne vedem.....normal,doar daca vreau si daca n'am planuri......vroiam sa ma intalnesc cu el......un barbat frumos din toate punctele de vedere....atat fizic,dar si la interior.....un barbat pe care sincer il regret.....nu regret ca a facut parte din viata mea....ci ca nu mai face parte....in acel fel.....ca nu mai poate fi al meu.....ca nu mai pot fi cu el din punct de vedere fizic.....apartine alteia.....am ramas amici si asta ma bucura.....

in acea seara m'am simtit frumoasa.....si m'am simtit asa doar datorita lui....din felul cum ma privea.....mangaia sau saruta......era incredibil.....sa vezi un barbat ca el.....pur si simplu indragostit de corpul tau......pe de'o parte imi era rusine de goliciunea mea.....dar el ma facea sa ma simt bine asa....sa nu'mi fie rusine pentru asta.....

ce am trait langa el nu mai traisem langa nimeni.....era incredibil......vroiam ca acele clipe sa tina pana la infinit....nu vroiam sa se mai termine.....nu vroiam sa ma gandesc ca trebuie sa plec acasa......si sa'l las acolo....

stiu ca poate suna aberant sau copilaresc....dar m'am simtit frumoasa atunci cand ma imbracam.....eram in camera si ma pregateam sa plec......el,statea rezemat de tocul usii si ma urmarea.....se uita la mine........imi urmarea fiecare miscare....fiecare gest......ma simteam stanjenita.....a simtit asta si a venit la mine.......statea in spatele meu.....m'a luat in brate si mi'a soptit la ureche ca sunt frumoasa......l'am crezut.....

e singura data cand am crezut un baiat.....nu stiu de ce....nu pentru ca imi spusese ca sunt frumoasa.....poate din tonul vocii....ca avea acea "putere" sa ma faca sa cred orice zice....nici unul nu mai m'a facut sa ma simt asa.....macar pentru o noapte.......

e singurul barbat in care am incredere.....e singurul care mi'a castigat respectul......stie de ce....mi'a demonstrat ca'l merita......e cea mai nobila persoana.....cea mai sincera si care m'a invatat ca merit mai mult.....ca nu merita sa plang pentru nimeni......ca trebuie sa'mi traiesc viata in asa fel incat sa nu deranjez pe nimeni.....

a aparut cand credeam ca nu mai e nimic bun pe lumea asta....cand nu mai credeam in sexul masculin.....cand ziceam ca toti sunt la fel.....ca toti cauta aventuri si ca nu'i intereseaza ce simte o fata.......el mi'a aratat ca nu e asa.....ca e sincer.....ca'l intereseaza ce simt.....ca nu vrea sa sufar si mai ales din cauza lui........ca nu merita lacrimile mele.....daca acele lacrimi ar fi existat......

mi'a zis ca nu vrea sa sufar dupa el pentru ca nu se considera destul de bun pentru mine......imi pare rau ca nu i'am spus ca e prea bun.....ca inseamna enorm pentru mine si ca a avut,are si va avea un loc special in inima mea......

iti multumesc M. ca esti langa mine de 2 ani si ceva......ca suntem amici in continuare....ca'ti sunt draga......si ca ai fost intotdeauna langa mine si mi'ai spus o vorba buna cand aveam nevoie.....mersi ca faci parte din viata mea......

3 comentarii:

  1. Gata! Ti-ai castigat un loc in Blogroll-ul meu.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. damn girl!
    ..m-ai facut sa sorb cu atata sete fiecare cuvintel pe care l-ai scris...

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos! asa am simtit si eu cu un baiat pe care il chema tot M... insa acum nu mai putem fi nici macar amici :((

    RăspundețiȘtergere