sâmbătă, 11 aprilie 2009

vise....

ai visat vreodata?....eu da......am visat cu ochii deschisi....am visat ca traiam intr'o lume perfecta....de ce perfecta?....pentru ca in acea lume perfecta eram impreuna......ca nu ne desparteau sute de km......

iubesc sa visez....pentru ca in acel vis ma astepti tu....o persoana speciala pentru mine....

in acea lume tu ma tii in brate....te pot atinge cand vreau.....saruta....mangaia.....
stiu,nu e bine sa visezi....dar pana la urma nu ma costa nimic.....poate ca e dureros ca visez asta.....dar doar asa ma mai pot bucura de tine.....

incep sa urasc ca te'am cunoscut.....pentru ca esti un baiat senzational.....sa urasc distanta asta dintre noi.....ma refer la distanta fizica....poate ca m'am implicat prea mult.....dar nu poti controla acest sentiment......nu'mi pot impune......dragostea nu te intreaba daca esti pregatit sau nu......

ador sa'mi petrec timpul cu tine.....ti'am zis si aseara in mesaj ca m'ai invatat prost......m'ai invatat sa vorbim in fiecare zi.....si daca nu vorbesc cu tine o zi simt ca nu mai pot.....simt ca lipseste ceva din viata mea......imi place sa vorbesc cu tine si stii prea bine asta,ca ti'am spus de atatea ori.....si stiu ca si tie iti place pentru ca mi'ai spus....mi'ai repetat asta la nesfarsit......si am inceput sa cred.....

in aceea lume suntem noi doi si e bine....nu sunt persoane invidioase,dispuse sa ne faca rau.....nu exista oameni care umbla numai dupa interese.....

in el pot sa fiu a ta oricand si tu la fel.....te pot saruta cand vreau.....sau sa stau cu capul pe pieptul tau si sa'ti aud respiratia.......

stau si ma gandesc ca va venii vara.....tu vii aici in fiecare saptamana....vom sta impreuna....vom petrece mult timp impreuna.....si ma voi atasa si mai mult de tine.....va fi frumos,dar cum va fi cand se va termina?.....

probabil voi considera ca si ce am trait cu tine,in realitate, a fost doar un vis......un vis frumos si atata tot.....un vis care a luat sfarsit.....asa cum orice vis se sfarseste la un moment dat......

mai devreme sau mai tarziu ma voi lovi iar de cruda realitate......nu stiu cat de tare ma va durea,dar stiu ca isi va lasa amprente asupra mea....

4 comentarii:

  1. heey..am mai auzit asta "profita de ei..":)) imi place cum suna, insa nu prea imi iese...cat despre tine...:-?nu vreau sa cred ca liceu este limita distractiei, si sunt sigura ca si la facultate traiesti momente inedite.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am visat......stiu cum e.......visul meu se va transforma in realitate pentru 3 zile........cand va pleca iar.....chiar daca doare, visele sunt cele care ne tin in viata, intr-o lume in care in orice secunda o alta speranta se destrama.....chiar daca este greu, nu inceta sa visezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da..sunt de accord cu tine, chiar trebuie sa profitam din plin de toate clipele...pe zi ce trece sunt tot mai hotarata sa fac asta, mai ales cand mai uit in jur si vad cum din ce in ce mai multi isi pierd vietzile...din prostii.So..take care. Btw...la ce facultate esti?:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu iubesc sa visez..:)..
    nu conteaza cum..unde..ce..la cine..

    RăspundețiȘtergere