luni, 7 septembrie 2009

o alta camera...alti oameni

poate ca nu trebuia.m'am aruncat fara sa ma gandesc.poate doar pentru a scapa de amintirea lui.de tot ce tine de el.fara sa vreau sau poate vroiam,nu stiu,am ajuns in bratele lui.nu era asa cum vroiam sa fie.vroiam ca atunci cand sunt acolo sa fie capabil sa ma faca sa uit de celalalt.nu s'a putut.inca ma gandeam la el.nu ma puteam controla.stateam acolo,in acel pat imens,langa un barbat plin de dorinta cu privire la mine.se vedea ca vrea sa fiu a lui.ma saruta cu pasiune.ma privea minunat.ma ridic.ma duc la fereastra si imi aprind o tigara.fumez.privesc acel bulevard intens circulat.privesc toate masinile sperand sa o zaresc pe a lui.nici o sansa andra.sta la sute de kilometrii fata de tine.n'are cum.vine la mine.fumeaza din tigara mea.ma priveste si ma saruta pe gat.il privesc la randul meu.

-ma vrei?vrei sa fiu a ta?
-da.te vreau.acum.maine.pentru o luna.doua si asa mai departe.
-bine.voi fi a ta.dar nu pune intrebari cu privire la atitudinea mea de mai devreme.

m'a privit.m'a sarutat.n'a mai intrebat nimic,dar si'a dat seama.am fost a lui asa cum si'a dorit si asa cum am vazut in ochii lui.am fumat.iar.alt fum de tigara.tricoul lui pe mine.miroase frumos.imi place.ma cuibaresc in bratele lui si adorm.

Un comentariu:

  1. poate ca suna dureros, dar iubirile nu se uita asa de usor.....trecem peste tot, dar nu uitam. si cine stie, poate ca barbatul asta te va face sa-l uiti, incet, incet. Ai rabdare cu tine insuti, da-ti timp sa acumulezi tot ce s-a intamplat pana acum si traieste prezentul langa cel de azi,de maine,de o saptamana, o luna si poate mai mult! Poate ca soarele a iesit pe strada ta si inca nu ai realizat asta :) Viata e dura, dar nu imposibila. Iti tin pumnii :)

    RăspundețiȘtergere