luni, 14 septembrie 2009

inca un copil

ma gandesc la trecut.la tot ce am lasat in urma mea.m'ai pierdut.ai fost egoist.plin de tine.dificil.copil.m'ai facut sa regret tot.sa regret ca am fost a ta,desi il iubeam si inca il iubesc pe el.nu mi'ai zis nimic urat,dar gesturile au fost de ajuns.m'a durut enorm si nu ma asteptam sa vina din partea ta.nu te'am inteles si nu te inteleg nici acum.de scuze n'am nevoie.e prea tarziu pentru ele.era tarziu si daca ti le cereai atunci.raul fusese deja facut.imi pare rau ca am tinut atat la tine.ca 6 ani mi'am dorit sa fiu cu tine.si ca inca ai un loc special in inima mea chiar daca m'ai facut sa plang.

m'am gandit de multe ori sa ma razbun.sa te fac sa suferi.sa vezi cum e.dar nu meriti.ti'as acorda atentia pe care n'o meriti.o sa regreti singur.fara sa fac eu ceva.o sa vezi.mai e putin pana cand imi vei cere scuze.nu'mi vor folosi.atunci te vei lovi de indiferenta si nepasarea mea.nu voi mai privi inapoi.

3 comentarii:

  1. Asa ma simt si eu uneori... stiu cum e :((. Dar orice ar fi imi zic ca trebuie sa merg inainte, desi sunt nevoita sa dau tot timpul ochii cu el pentru ca lucreaza aproape de casa mea :(. Poate va fi bine candva...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am vrut sa fac si eu de multe ori........dar n-are sens :) vor veni timpuri si mai bune:)

    RăspundețiȘtergere