sâmbătă, 12 septembrie 2009

there for me

ma cunosti.imi stii tabieturile.stii ca de fiecare data ma intorc la tine,desi eu sunt cea care pune punct.am incercat sa fac asta doar pentru ca era prea greu fara tine.nu ai luat in considerare ce ziceam.stiai ca ma intorc iar la tine.de ce?pentru ca te vreau prea mult.am ajuns sa te vreau asa cum n'am mai vrut pe nimeni.te'ai instalat in inima mea,sufletul meu.si pot spune ca te'ai instalat confortabil.a inceput sa'ti placa.nu mai vrei sa pleci.uneori as vrea sa uit de tine.dar brusc.sa ma trezesc si sa uit ca la un moment dat ai facut parte din viata mea.cer multe,nu?asa ma gandeam si eu.desi am plans mult din cauza ta nu regret nimic.tu m'ai invatat multe,dar am invatat si fara sa stii.m'ai invatat sa ma daruiesc celui de langa mine,ca si cum maine ar fi ultima zi.m'ai invatat ca nu trebuie sa regret nimic.sa fac tot ceea ce simt,atunci cand simt.ca nu trebuie sa ma intereseze de parerea celor din jurul meu.

langa tine am cunoscut fericirea.lacrimile.aventura.pasiunea.dorul.iubirea.am ajuns sa iubesc fumul de tigara.in povestea noastra el are un rol.e prezent la fiecare intalnire.ne invadeaza spatiu,dar ne place.e singurul care ne stie.e singurul care asista fara sa vrea la momentele noastre.cand mi'e dor de tine fumez.si a inceput sa'mi fie din ce in ce mai dor.am inceput sa fumez mult mai mult.fumez si ma intorc in trecut.atunci cand erai langa mine.cand intindeam mana si te atingeam.acum intind mana,dar nu ating nimic..doar fumul de tigara.din tigara mea.macar de'ar fi a ta.ma gandesc la tine si zambesc.ca un copil.sunt fericita cand ma suni sau imi dai mesaj.ma bucur din lucruri marunte.simple.

2 comentarii:

  1. Îmi place povestea voastră. Îmi aminteşte vag de...cum eram noi cândva.

    RăspundețiȘtergere
  2. bucura-te de lucrurile marunte; ele inseamna totul, uneori :)

    RăspundețiȘtergere