duminică, 27 septembrie 2009

revedere

ne'am revazut la aceea deschidere a acelui club.fara sa vrem.in aceea aglomeratie.eram insotiti.fiecare cu perechea lui.aranjat ca intotdeauna.la fel de frumos.cu acelasi zambet strengar.acel zambet pe care'l iubeam.pe care inca il iubesc.m'ai vazut.te'am vazut.privirile s'au oprit pentru o secunda.din privire mi'am dat seama ca nu te asteptai sa ma vezi acolo.eram in lumea ta.o invadasem.ai asteptat sa raman singura.ai venit la mine si mi'ai zambit asa cum faceai intotdeauna.fara sa vreau am inceput sa lacrimez.mi'ai sters lacrima.te'ai apropiat si mi'ai soptit la ureche ca ti'a fost dor de mine.ai vrut sa ma saruti.m'am dat la o parte.ai inteles.ti'am spus ca sentimentul nu e reciproc,dar ti'ai dat seama din privirea mea ca ceea ce spusesem era o minciuna.ca as fi vrut sa ma saruti.ca as fi vrut sa mai fiu a ta inca o data.puteam sa fiu a ta chiar acolo,in acea aglomeratie.nu'mi pasa.ti'am sarutat obrazul.si am ales sa plec asa cum am venit.la bratul LUI.

2 comentarii:

  1. Am impresia ca tipul din inima ta vrea sa aiba totul cand vrea. e un cuceritor cred. Trebuie sa ai ceva special daca vrei sa fii mereu in inima unui cuceritor:D baftes. aa.. cat despre alegerea ta de a plecat cu un alt el,nu cred ca e buna. sincer, iubeste-te cu ala pe care-l iubesti.pup

    RăspundețiȘtergere