marți, 1 decembrie 2009

final de poveste

imi apari in gand.nu te'am uitat.inca te iubesc.as fi vrut sa uit tot ce am trait langa tine,cu tine.dar cum sa te uit cand tu re-apari in viata mea?de ce imi zici ca cel mai bine e sa uitam dar tot tu esti cel care ma cauta?nu am nimic deosebit pentru a'ti innebuni gandurile si simturile.sunt o fata banala care isi gasise linistea si iubirea in bratele tale,a unui "don juan" de bucuresti.

-trebuie sa ma uiti.trebuie sa te uit.nu are rost.
-daca asta vrei
-iti pare rau?
-da.e normal.doar esti baiatul pe care'l iubesc.
-e mai bine asa.pentru amandoi.
-de unde stii ce e mai bine pentru mine?mie imi e bine langa tine.intelegi?
-de fiecare data imi reprosezi acele plecari,aceste reveniri si acum imi spui ca ti'e bine langa mine.ce sa mai inteleg?
-ce e asa de greu de inteles?te iubesc.daca asa vrei,asa va fi.daca vrei sa pleci nu te voi opri.dar am o rugaminte.
-spune!
-sa pleci definitiv.sa nu ma mai cauti.te implor.lasa'ma sa te uit.lasa'ma sa fiu fericita cu altu.

n'a mai zis nimic.linistea a fost cea care s'a asternut peste noi.ma privea.nu zicea nimic.fumam ca doi nebuni."te iubesc guritza.iarta'ma.meriti pe cineva mai bun ca mine."m'a sarutat.a plecat cu lacrimi in ochi.

4 comentarii:

  1. Poate ca el chiar te iubeste :) Dar acum iti doresc sa ai parte de toata puterea din lume daca vrei cu adevarat sa-l uiti. Lupta! Maine va fi mai bine!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca ma iubeste sa'mi demonstreze...daca nu sa ma lase....pacat ca uneori ajungi sa'ti doresti sa'l uiti pe cel pe care'l iubesti

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e.......Ai dreptate:) Am trait si eu sentimentul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @silvia- te mai aduce viata si in asemenea situatii ;)

    RăspundețiȘtergere