miercuri, 16 decembrie 2009

furtuna

-te vreau,darling.acum.
-si eu,iubire.

asteptam sa vina.stateam pe pervazul ferestrei.fumam.priveam marea agitata.mult prea agitata.parca incerca sa'mi spuna ca in viata mea va avea loc o furtuna.telefonul era pierdut pe undeva prin asternuturi.cel care suna era chiar insistent.nu'mi dau seama ca cel care suna era chiar el,cel pe care'l iubisem.acelasi ton de apel.rascolesc patul.il gasesc.stau.privesc.inchid.nu aveam dispozitia necesara pentru a'i raspunde.deja imi stricase ziua.tot ce vroiam era sa fiu in bratele lui.ale celui pe care'l asteptam."vin acum iubire." incepe sa sune pentru a treia oara consecutiv.incerc sa'mi dau seama ce vrea.

-nu ma mai cauta.lasa'ma.am pe altcineva.intelege.
-nu ma intereseaza.in seara asta eu vin acolo si vreau sa te vad.
-nu se poate.nu vreau sa te vad.vii degeaba.trebuie sa inchid.vine.
-il iubesti?
-ma face fericita.pa.

tocmai fusesem a lui cand m'a intrebat daca am patit ceva.stateam in pat.fumam.el era in fata mea si ma privea.

-ce ai patit darling?
-m'a sunat el.
-ce vroia?
-mi'a zis ca vine in seara asta si ca vrea sa ma vada.
-eu zic sa te vezi cu el.discutati intre patru ochi.asta e parerea mea.dar alta e intrebarea.tu ce vrei?
-sa pun punct.sa fiu a ta.doar a ta.sa fiu fericita.in bratele tale.
-asa va fi.dar promite'mi ca te vei vedea cu el in seara asta.ca'i vei spune ca esti a mea.
-promit.

2 comentarii:

  1. Ai luat o decizie buna :) Ma bucur ca ti-ai gasit in sfarsit, echilibrul interior. Wow, parca e puiul meu cand ti-a dat sfatul respectiv. Parca il aud "Eu nu pot sta in calea fericirii tale. E dreptul tau sa vorbesti cu el." Dar asta a fost demult la mine :) Inseamna ca ai langa tine o persoana deschisa, care te apreciaza si are incredere in tine:) De abia astept continuarea povestii :*

    RăspundețiȘtergere
  2. are toate calitatile.e matur.stie ca mi'e bine langa el si ca n'as renunta la ce am cu el doar asa pt cateva momente langa celalalt :D

    RăspundețiȘtergere