luni, 7 decembrie 2009

re-intalnire

azi-noapte.eu si el.tu si ea.te'am vazut de cand am ajuns.te'ai uitat la mine.credeai ca sunt singura.ai zambit.expresia fetei tale s'a schimbat brusc in momentul cand ai vazut ca EL isi pune mana in jurul taliei mele si ma trage la pieptul lui.da,m'a sarutat.credeai ca glumesc cand ziceam ca sunt a altuia.nu mai sunt a ta.am fost.s'a terminat.stateai aproape de mine.nu ma scapai din ochi.se vedea din privirea ta ca nu esti incantat ca ma atinge altul.mesaj: "ce frumoasa esti.ce mi'ai facut?ma fascinezi."
"imi pare rau.cuvintele tale nu ma mai impresioneaza.nu ma intereseaza daca te fascinez.altu e prioritatea mea."

credea ca voi ceda.ca voi pleca iar cu el.dar nu.n'am mai cedat.am ramas langa cel cu care venisem.a venit dupa mine.m'a sarutat.l'am plesnit.

-te iubesc guritza...nu te pot uita
-eu nu te mai iubesc

am plecat in bratele lui,ale celui care e langa mine...in ale celui care mi'a aratat ce inseamna sa fi dorita...in ale celui care mi'a adus zambetul pe buze si care e langa mine cand ma trezesc

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai avut puterea sa-l uiti, sa treci peste :) Stiam eu ca va fi bine, intr-o zi! Speranta moare ultima :) Iubeste-l pe cel de langa tine:) :* Meriti asta:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @silvia- nu stiu daca l'am uitat..inca incerc...dar ma bucur de cel care e langa mine,care ma cauta,care ma asculta..si mersi mult :*

    RăspundețiȘtergere