miercuri, 23 decembrie 2009

stiu

stiu ca ma visai pe mine dar te trezeai in bratele ei.in alt pat.ma vroiai pe mine dar te multumeai cu ea.ma iubeai pe mine dar o minteai pe ea.stiu ca vroiai sa faci dragoste cu mine dar faceai cu ea.doreai sa fi sarutat de buzele mele dar te racoreai cu ale ei.corpul tau "tipa" dupa atingerile mele dar erai rasfatat de ale ei.doreai sa fumezi in prezenta mea dar ea era cea care inhala acel fum.in prezenta ei,acel fum de tigara nu'ti transmitea nimic.era sec.era lipsit de importanta.cum te simteai?

PS: stiu ca citesti tot ce scriu aici.am vazut ce efect are asupra ta.stiu ca te doare.

7 comentarii:

  1. Te admir ca te poti exterioriza in felul asta. Eu am preferat sa uit; pentru ca ma doare mai tare apoi. Dar........felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. @silvia-mersi mult.asa e firea mea.sa ma vezi pe viu cum fac :)))
    eu nu pot uita,mai ales cand e vb de el.doar ma inchid in mine.atat.am invatat sa iau lucrurile asa cum sunt.sa nu ma mai gandesc ca ma va durea;datorita durerii am ajuns aici.am devenit ceea ce sunt.am invatat sa nu ma plang.am devenit puternica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un an nou fericit,la multi ani si numai fericire! f e r i c i r e !

    RăspundețiȘtergere