miercuri, 16 iunie 2010

discutii anoste

-stai linistit,dragul meu ca toate se uita la masina ta,nu la tine.
-unele da,unele nu.tu la ce te'ai uitat?
-eu m'am uitat la posesor.din pacate.poate daca ma uitam la tine doar prin prisma masinii eram mai castigata.
-tu stii,iubita mea.
-da,asa e.eu stiu.si mai am o rugaminte la tine.
-spune.
-daca tot ai venit insotit de una uita'te la ea,scumpul meu.nu te mai uita la mine.
-doar ma uit la cea pe care o vreau.
-esti constient ca vei ramane cu dorinta.e cale lunga de la a vrea si pana a se intampla.

5 comentarii:

  1. :P se pare ca te-ai vindecat :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :))). ce io fi facut omusorul ala?

    RăspundețiȘtergere
  3. @silvia- nu m'am prea vindecat.scap de unu dau de altu :)))

    @killer- habar n'am :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-era atat de dooor sa citesc :x

    cum spune si M Eliade:D

    E foarte greu sa ai ceva cu adevarat, sa-l capeti sau sa-l cuceresti. Mai mult ne inchipuim ca posedam decat posedam. Mircea Eliade

    RăspundețiȘtergere
  5. @sab- nu e greu sa cuceresti ceva sau cineva....cel mai greu e sa'l pastrezi....

    RăspundețiȘtergere