miercuri, 30 iunie 2010

terasa

sta comod pe canapeaua cafenelei.o vede parcand masina.este insotita.se uita la trupul ei pe care l'a avut.pe care l'a atins de atatea ori.poarta o rochie lejera si o pereche de pantofi.se aseaza la aceiasi masa.isi aprinde tigara si'l priveste prin fumul de tigara.ii zambeste strengar.o vrea.il vrea.cel de langa ea o tine de mana.nu reactioneaza.intr'un final il saruta.mesaj: "vino afara sa vorbim." "nu pot.sunt insotita" "daca nu vii,fac scandal." "nu.alta data." dispare pentru cateva momente.vine cu ea.iubita.oficiala. "il saruti la fel de pasional.exact cum ma sarutai si pe mine." "dragule,e o diferenta.pe el il iubesc,pe tine nu." a trimis'o acasa.eu,nu.intr'un final se desparte de cel cu care venise.raman singuri.

-hai sa vorbim.
-nu avem ce sa vorbim.
-ba da.mai sunt multe de spus.
-bine.dar mergem in alta parte.
-unde?
-undeva ferit de lume.
-hai la mine.
-nu.
-ba da.


-ce mai vrei de la mine?
-sa fi a mea.
-am fost.s'a terminat tot.tu te'ai suparat nu eu.

a iesit pe terasa.era singura.doar ea si tigara.el o privea din pat.a venit la ea si a luat'o in brate.a facut'o a lui.si'a aprins o alta tigara.a vrut sa plece.n'a lasat'o.a dormit in bratele lui.

4 comentarii:

  1. daca tu chiar traiesti asta ar trebui sa fi fericita ...
    ai tot..?

    RăspundețiȘtergere
  2. @killer-tot ce scriu pe acest blog e adevarat....eu le traiesc....nu le scriu din imaginatia mea....nu am chiar tot...nu'l am pe cel pe care'l iubesc langa mine...

    RăspundețiȘtergere