miercuri, 16 iunie 2010

nunta

ea.sta pierduta pe terasa apartamentului ei.insotita de un pahar de vin rosu si pachetul de tigari.scrumiera e prea plina dar nu se sinchiseste sa o schimbe.se anunta o noapte linistita.nu are dispozitia necesara pentru a iesi.muzica din surdina este intrerupta de sunetul soneriei.nu are chef sa raspunda.insista."imediat." deschide si'l vede.el.barbatul pe care'l iubea.era trist.privirea goala.nu mai transmitea nimic.

-buna!
-buna! ce faci?
-bine.tu?
-bine.ce cauti aici?
-am venit sa te vad si sa vorbesc cu tine.
-ce s'a intamplat?
-ma insor.

liniste.isi reaprinde o tigara.paharul se goleste.il reumple.tace.dupa 20 minute rupe tacerea.

-felicitari!
-mda.mersi.sa zicem.
-si de ce ai venit la mine sa'mi zici asta?
-pentru ca asa mi se pare corect.
-povestea noastra oricum s'a terminat acum 3 luni.ai uitat?
-nu,n'am uitat.nu voi uita niciodata.
-dragul meu,fi fericit.te insori.hai zambeste.
-nu pot.n'am de ce.
-pai o iubesti si asta e tot ce conteaza.
-daca ti'as spune ca n'o iubesc,m'ai crede?
-nu.
-iubesc pe alta.
-pai cate exista in viata ta,dragule?
-doua femei.tu si ea.dar eu o iubesc pe cea la care ma uit acum.pe cea pe care o imbratisez acum si careia ii spun ca o iubesc.
-ai ales.alegerea ta n'am fost eu.
-stiu.din pacate.si acum regret.
-hai nu mai regreta atat.
-ma mai iubesti?
-asta e doar problema mea.nu a ta.
-inteleg.
-oricum chiar daca te'as mai iubi nu s'ar schimba nimic.tot cu ea te'ai insura.asa ca......
-nu se stie.
-dragule,stiu ce vorbesc.mi'ai demonstrat ca nu va fi nimic mai mult intre noi.auzi,eu trebuie sa plec.poti ramane daca vrei.
-ok.nu te deranjeaza?
-nu.eu o sa raman la hotel.cand pleci sa lasi cheia sub pres.
-ok.pa.
-pa.drum bun.casa de piatra.si sper sa nu'mi dai invitatie la nunta.
-nu.n'as putea face asta.

a plecat.l'a lasat in apartamentul ei.a dormit in patul ei.s'a intors si inca se simtea mirosul parfumului lui.l'a iubit.

6 comentarii: