luni, 28 iunie 2010

fraieri

asculta'ma.nu'ti schimba privirea.nu'ti fie teama de mine.se vede in privirea ta ca ma vrei.nu fi fraier.meritam tot ce am trait.ne meritam povestea.iubire ca a noastra nu are nimeni.suntem unici.

-imi place ca in toata agitatia asta tu esti singura care ma linisteste.ca pot avea ce'a mai proasta zi dar cand te vad pe tine trec toate.

-ma bucur sa aud asta.

-te iubesc,fraiero.

-si eu.

a iesit soarele.m'a prins in bratele lui dar in patul meu.zambeste.e fericit.o vad in ochii lui.tot ce vreau e sa fiu a lui.pentru totdeauna.

8 comentarii:

  1. Azi noapte ti-am citit tot blog-ul.
    Incurcata poveste, dar doar pentru ca iti lipseste curajul de a lua o decizie definitiva si irevocabila. Unul dintre voi isi va asuma responsabilitatea si va rupe cercul asta vicios pana la urma.Astept sa vad cine.
    N-am inteles cati ani ai acum si am o curiozitate: cum poti sa fi dependenta in halul asta de cineva si nici sa nu dai inapoi(si chiar sa dai pe bune)vreodata?!
    Z.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ povestea este foarte incurcata,nu incurcata.uneori imi place ca e asa pt ca nu ma plictisesc.nu e vorba ca n'am curaj,e vorba ca inca nu vreau sa iau o decizie.inca mai sunt lucruri de spus in poveste.inca sunt lucruri neterminate.am 22 ani dar nu sunt dependenta de el.daca eram,eu eram cea care il cauta....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu il cauti pentru ca stii ca te cauta el. Daca brusc nu te-ar mai cauta, te asigur ca ai incepe sa-l cauti tu. Been there, done that. De-aici din exterior se vede cel putin o dependenta emotionala, no offence.
    Z.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ma supar.nu sunt genul de fata care sa se agate de unu.poate pare ca sunt dependenta emotional de el,dar nu e asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Of, cercurile astea.....Si eu ma aflu intr-unul, te inteleg:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Al naibii de greu, dar trecem noi si peste asta ;) :*

    RăspundețiȘtergere