vineri, 28 august 2009

aiurea

nu te mai inteleg....imi spui ca ma iubesti,dar ma lasi sa plec....iti indeplinesc "dorinta" si plec.cand plec imi spui ca ma vrei asa cum n'ai mai vrut pe cineva.cand afli ca incerc sa cunosc pe altu,sa uit de tine imi reprosezi ca nu e corect.ca te'am uitat,ca nu te mai doresc.ma ranesti.nu stiu daca intentionat sau nu.de ce?pentru ca stii ce simt pentru tine.

ti'am scris.ai citit.te'am sarutat.ai plecat.ai venit.am facut dragoste.am fumat.te'am privit prin fumul de tigara.am plans.m'ai facut sa rad.m'ai imbratisat.mi'ai dat drumu.ai zambit.ai devenit serios.m'ai sunat.ai uitat de mine.te'ai ascuns in bratele mele.ai plecat iar.mi'ai soptit cuvinte dulci.m'ai facut sa plang.ai zis ca ma iubesti,dar ca ma urasti in acelasi timp.iti place cum gandesc.imi iubesti corpul,copilul din mine.iti place cum rad,dar adori si felul in care plang.iti place sa vezi cum cad lacrimi din ochii mei.de ce esti asa?

6 comentarii:

  1. iubirea e aiurea uneori...
    totul e aiurea..uneori

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine e prea aiurea....tot timpu

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa sunt barbatii. Azi te vor pe tine, maine pe alta.
    Scuze ca sunt cam acida, dar incep si eu sa vad altfel lucrurile. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra:-nu esti deloc acida....eu deja m'amobisnuit cu capriciile astea ale lor

    RăspundețiȘtergere
  5. pai atunci pentru tine nu mai e aiurea.. e normal..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Orgoliu, teama, macho man-ul din ei.....O combinatie cam letala....Am trait-o....Intr-o zi o sa dai si de omul care te merita ;) Nu inceta sa speri!

    RăspundețiȘtergere