marți, 11 august 2009

confusin'

te iubesc,dar te urasc....mi'e dor de tine,dar nu vreau sa'mi mai fie......vreau sa te vad,dar nu ma cauta....vreau sa ma suni,dar parca e mai bine daca nu ma suni......mi'e dor de vocea ta,dar mai bine taci din gura ca m'am saturat de acelasi discurs.....mi'e dor de ochii tai caprui,dar ma multumesc pana la urma cu a'i privii pe ai lui....vino,dar nu ma cauta.....pastreaza numarul meu ca macar tu sa'l ai cand vei vrea sa ma cauti,deoarece eu il voi sterge pe al tau....uita'ma,dar nu ma uita de tot.....saruta'ma,dar mai bine nu ca altfel voi ceda iar.....vreau sa fiu a ta,dar nu mai vreau....vreau sa te privesc dormind,dar mi'as face prea mult rau.....vreau sa'mi fumez tigara dupa ce sunt a ta,dar nu mai vreau ca ma ranesti.....

so confusin'

6 comentarii: