joi, 6 august 2009

discutii

azi,pentru prima data am vorbit serios cu tine.......azi,pentru prima oara ti'am explicat ca intre noi nu e nimic serios....ca doar petrecem cateva ore,ne simtim bine si atat....

-ma inseli?zice el dupa o perioada de liniste
-pai ca sa te insel ar trebui sa am o relatie cu tine si intre noi doi nu exista asa ceva...si stii motivul
-mda...
-pai atunci eu iti doresc sa ai aventuri cu cine vrei...zic eu....fara sa ma astept la un asemenea raspuns din partea lui
-si eu iti doresc sa nu mai existe altu in viata ta....eu sa fiu singurul din viata ta....sa fi doar a mea,sa nu se bucure nici un alt barbat de tine
- glumesti,nu?
-nu
-si cu ce drept vii si'mi spui mie asa ceva dupa 6 ani in care am tinut si visat la tine?nu ai dreptul asta....pentru ca am fost a ta asta nu t indreptateste sa faci asa.....de ce mi'ai zis asta?
-de prost

4 comentarii:

  1. =)) ,da bune bancurile :))..ups dar cam dureros,eu inca nu am zis asta..chiar daca poate am simtit sau simt :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun! chiar mi-a placut mai ales finalul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. unii se trezesc mai greu din vis :) stii, de obicei femeile preiau initiativa, ei sunt cam lasi.....

    RăspundețiȘtergere