miercuri, 26 august 2009

15 august

m'ai intrebat acum cateva zile cand am incetat sa visez,sa sper,sa traiesc.ti'am raspuns scurt si la obiect:15 august.atunci au luat sfarsit toate.atunci am lasat tot in urma.stiu ca vei veni candva,stiu ca vei suna,stiu ca ma vei cauta dar nu stiu cand.esti mult prea imprevizibil.stii ca te astept,ca imi doresc sa te pot vedea iar,sa te sarut si sa fiu a ta asa cum n'am mai fost a nimanui.voi fi a ta fizic,sufleteste.

ma doare cand imi spui ca ma vrei,ca vrei sa fiu a ta...ca vrei sa ma tii in brate si sa ma vezi fericita.ma doare cand imi descrii fiecare gest pe care'l fac...felul in care rad,cum imi sclipesc ochii cand te privesc,cum gesticulez sau cum tin tigara intre degete.nu,nu sunt trista.de mult am incetat sa mai fiu trista,de mult a incetat sa ma mai afecteze.m'am obisnuit,te'am invatat.asa esti tu.acum esti in viata mea,acum dispari.

ce vreau?vreau sa fiu a ta,doar a ta....sa incetez a te cauta in fiecare el din viata mea.nu stiu pentru cat timp,dar atata timp cat merge sau sa punem punct.vezi?nu vreau multe.niciodata n'am vrut multe de la baiatul de langa mine.nu i'am cerut imposibilul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu