sâmbătă, 22 august 2009

confuza sau linistita?

de ce?pentru ca azi am renuntat sa ma mai ascund in bratele lui.acum e definitiv.azi am pus punct amandoi.nu mai mergea.atractia sexuala a disparut.momentele nu mai erau la fel de intense.era monotonie deja.nu mai era acea placerea de a fi a lui care fusese la inceput.eu zic ca e mai bine asa.nu avea rost sa continuam asa si sa stricam prietenia dintre noi.

cat de ciudata e viata.am vrut atata timp sa fiu cu el si cand s'a intamplat n'a fost asa cum trebuia sa fie.da,asa e,s'a intamplat prea tarziu.poate nu mai eram asa de atrasi unul de altul;motive sunt multe.si e vina amandurora.amandoi ne'am complacut in aceasta situatie.sa fi langa un barbat frumos,sa fi a lui si sa nu simti un fior cand te ia in brate si te saruta.e trist.e trist sa stai in bratele lui si sa te gandesti la altul.poate si el facea la fel.

a fost o poveste.o experienta.important e sa ai ce invata din tot ce traiesti.

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ai ajuns la concluzia asta; poate e mai bine asa.....si eu stiu cum e sa fii cu cineva dar ochii sa-ti fie tristi si sa te gandesti la altul...dar a trecut si la mine:)

    RăspundețiȘtergere