sâmbătă, 1 august 2009

bijuteri,bani,masini? nu,nu

nu ti'am cerut niciodata nimic....nu am vrut banii tai,masini,haine,bijuterii,vacante....singurul lucru pe care l'am vrut ai fost tu...de ce?pentru ca imi erai suficient.am ajuns sa cred ca mai bine ceream toate lucrurile astea decat pe tine.......n'am vrut decat sa fiu in preajma ta,sa ma bucur de tine....dar din cate observ ti'am cerut mult....asta e....incerc si voi incerca ca atentia mea sa se orienteze spre altu....spre altu care nu va considera ca i'am cerut multe.....
poate daca ceream bani si alte bunuri materiale te aveam langa mine,dar asa.......

Un comentariu:

  1. sau poate el asta astepta sa-i ceri.....mai ales ca in ziua de azi, multe fete/femei vor doar lucrurile materiale.......poate nu a stiut sa priveasca cu adevarat in sufletul tau.....

    RăspundețiȘtergere