joi, 27 august 2009

Depeche Mode

zilele astea nu m'am gandit la nimic altceva decat la Depeche Mode......ne'am cumparat bilete la concertul pe care il vor sustine la Manchester pe 18 decembrie....am asteptat concertul din Parcul Izvor enorm de mult....eram asa de entuziasmata,dar cand am aflat ca nu mai vin am fost dezamagita....daca ma vedea cineva zicea ca cine stie ce oi fi patit....eram ca un copil pe care il lasi sa se joace cu ceva si dupa ii iei jucaria....

am inceput sa iubesc aceasta trupa acum vreo 5 ani....la inceput nu mi se pareau mie prea straluciti...dar,dar am inceput sa ascult mai mult si pur si simplu m'am indragostit de ei...imi place enorm vocea lui Dave Gahan.parca timpul se opreste in loc cand il ascult sau cum face Martin chitara sa sune....pot spune ca sunt dependenta de ei....in fiecare zi ascult Depeche Mode...

dar mai e mult pana pe 15 decembrie cand plecam....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu